[GreekLUG] New laptop

Vangelis Skarmoutsos skarmoutsosv στο gmail.com
Τετ 7 Αυγ 2024 12:41:28 EEST

Δεν έχω να προτείνω κάτι συγκεκριμένο, αλλά η δική μου πάγια πρακτική,
είναι να επιλέγω την νεότερη γενιά επεξεργαστών της Intel, το μέγεθος της
RAM που χρειάζομαι, και τα υπόλοιπα ανάλογα με το πόσα θέλω να ξοδέψω.

Για development μάλλον θα προτιμούσα desktop ή έστω πρόσθετη μεγάλη
εξωτερική οθόνη για το laptop.

Επίσης, για παραπλήσια συστήματα, η επιλογή μου ανάμεσα σε διαφορετικούς
κατασκευαστές laptop συνήθως είναι ελαφρά υπέρ αυτών που είχα ήδη θετικές
εμπειρίες στο παρελθόν.

Στις Κυρ 4 Αυγ 2024, 18:44 ο χρήστης Paris Sarakinis <sarakinp στο gmail.com>
έγραψε: