[GreekLUG] New laptop

Anastasios Lisgaras tasosnumberten στο yahoo.gr
Τετ 7 Αυγ 2024 16:04:26 EEST

Έριξα μια ματιά και εγώ. Το τρελό που διαπίστωσα πλέον είναι πως στα
οικονομικά τουλάχιστον μοντέλα φορητών υπολογιστών, η RAM δεν είναι
επεκτάσιμη.
Το οποίο το θεωρώ τραγικό και απαράδεχτο, διότι επιφέρει επιπλέον
περιορισμούς. Ειδικά στα μοντέλα με 8GB τα περισσότερα λένε πως δεν
είναι επεκτάσιμη η RAM.

Για τα παρακάτω ποιες οι απόψεις σας ; Έχετε ακούσει σχόλια ;
Lenovo IDEAPAD
Lenovo IDEAPAD SLIM
Lenovo V15 G4 AMN
Lenovo IdeaPad Gaming
ASUS VIVOBOOK
ASUS EXPERTBOOK

Και εγώ η αλήθεια είναι πως πλέον είμαι κάπως έξω από αυτό το κομμάτι
και από ότι βλέπω τώρα το έχουν κάνει πολύ δύσκολο πλέον το θέμα.
Πάντως, γενικότερα χωρίς να παίζω και παιχνίδια και χωρίς να έχω
απαιτήσεις από κάρτα γραφικών, εγώ θα κοιτούσα κυρίως τα παρακάτω
χαρακτηριστικά :
1. RAM τουλάχιστον 8 GB αλλά να είναι και επεκτάσιμη, ώστε αν την
χρειαστώ να μπορώ να πάρω απλά άλλη μια.
2. Επεξεργαστής - αλλά εκεί πλέον πραγματικά δεν ξέρω τι παίζει.
3. Να έχει ένα ικανοποιητικό νέας γενιάς γρήγορο δίσκο ( καλά με HDD δεν
ξέρω αν καν πουλιούνται πλέον ), οπότε οποιοσδήποτε και SSD να είναι θα
είναι μια χαρά θεωρώ.