[GreekLUG] New laptop

Paris Sarakinis sarakinp στο gmail.com
Κυρ 4 Αυγ 2024 18:36:45 EEST

Καλησπέρα σας,
Θέλω, αν έχετε διάθεση κ χρόνο, να μου πείτε την γνώμη σας. Σκεφτομαι να
πάρω καινούργιο laptop. Είμαι developer, κ χρησιμοποιώ vscodium με πολλά
plugins, docker, local servers κτλ. Είμαι χρήστης του arch, για αρκετά
χρόνια, αλλά τώρα, επειδή δεν έχω χρόνο, για συντήρηση, updates κλτ, θα
επιλέξω garuda με hyprland. (κ επειδή το είδα σε virtualbox κ, πραγματικά,
το λάτρεψα :-) ) .
Τώρα, δύο πράγματα ξέρω σίγουρα.
Το 1ο ότι θέλω (χρειάζομαι), σίγουρα, 16g ram.
Το 2ο οτι δεν χρειάζομαι κάρτα γραφικών. Όταν τύχει, μπορεί να παίξω κατα
streaming game κ θέλω να βλέπω ταινίες σε καλή ανάλυση. Οπότε, με τις
ενσωματωμένες (iris x/xe, radeon) καλύπτομαι.
Για αυτό που δεν είμαι σίγουρος, ακόμα, είανι για τον επεξεργαστή. Ο
τωρινός μου επεξεργαστής, μόνο με τα pluging του vs, φρικάρει (σε αρκετά
παλιό laptop, με linux lite τον τελευταίο χρόνο). Επισης, δεν κάνω κάτι
προχωρημένο σχετικά με κρυπτογ´ρφηση, ούτε, μεχρι στγμης, ασχολούμαι με
machine learning (αν κ αυτό είναι περισσοτερο κομμάτι της gpu, πλέον).
Το budget είναι 800-900euro.
Ευχαριστώ πολύ!!