[GreekLUG] Balkan FLOSStival 2020 - Πρόσκληση για παρουσιάσεις

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Σαβ 12 Δεκ 2020 18:40:33 EET

Καλησπέρα,

ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια, εύχομαι και εγώ καλές γιορτές!

Επειδή είχες ρωτήσει (itsiag) και για όποιον άλλο ενδιαφέρεται, έχει
ανέβει η παρουσίαση για το raspberry pi στο:
https://repo.greeklug.gr/data/Παρουσιάσεις-Μαθήματα/20201205_06-Balkan_FLOSStival/greeklug-zisis_michalis-rasperrypi_as_server.pdf

Μιχάλης

Στις 7/12/20 8:51 π.μ., ο itsiag στο hellug.gr έγραψε:
> Παιδιά καλημέρα και συγχαρητήρια για το Balkan FLOSStival.
>
> Ό,τι παρακολούθησα ήταν πάρα πολύ ωραίο!!
>
> Και εις άλλα με υγεία!
>
> καλημέρα και καλά Χριστούγεννα!!
>
> --
> itsiag@
> Sent by a GNU/Linux powered machine
>

> On Tue, Dec 1, 2020 at 4:37 PM Pavlos Ponos <pavlos.ponos στο gmail.com
> <mailto:pavlos.ponos στο gmail.com>> wrote:
>
>     Σ' ευχαριστώ πολύ!
>
>     *Pavlos Ponos*
>
>     Visit my Linkedin profile
>     <https://www.linkedin.com/in/pavlos-k-ponos> and my blog
> [...]

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: balkanflosstival_20201205-mail.jpg
Τύπος: image/jpeg
Μέγεθος: 19499 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20201212/827a7617/attachment.jpg>