[GreekLUG] Balkan FLOSStival 2020 - Πρόσκληση για παρουσιάσεις

itsiag στο hellug.gr itsiag στο hellug.gr
Δευ 7 Δεκ 2020 08:51:43 EET

Παιδιά καλημέρα και συγχαρητήρια για το Balkan FLOSStival.

Ό,τι παρακολούθησα ήταν πάρα πολύ ωραίο!!

Και εις άλλα με υγεία!

καλημέρα και καλά Χριστούγεννα!!

--
itsiag@