[GreekLUG] Balkan FLOSStival 2020 - Πρόσκληση για παρουσιάσεις

itsiag στο hellug.gr itsiag στο hellug.gr
Σαβ 12 Δεκ 2020 21:10:16 EET

Μιχάλη και πάλι σε ευχαριστώ και σας ευχαριστούμε όλους!!

itsiag@
--
sent from a linux/android device

Στις Σάβ, 12 Δεκ 2020, 18:40 ο χρήστης mixasgr <mixas.gre στο gmail.com> έγραψε:

> Καλησπέρα,
>
> ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια, εύχομαι και εγώ καλές γιορτές!
>
> Επειδή είχες ρωτήσει (itsiag) και για όποιον άλλο ενδιαφέρεται, έχει
> ανέβει η παρουσίαση για το raspberry pi στο:
>
> https://repo.greeklug.gr/data/Παρουσιάσεις-Μαθήματα/20201205_06-Balkan_FLOSStival/greeklug-zisis_michalis-rasperrypi_as_server.pdf
>
> Μιχάλης
>

> Στις 7/12/20 8:51 π.μ., ο itsiag στο hellug.gr έγραψε:
>
> Παιδιά καλημέρα και συγχαρητήρια για το Balkan FLOSStival.
>
> Ό,τι παρακολούθησα ήταν πάρα πολύ ωραίο!!

> [...]
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: balkanflosstival_20201205-mail.jpg
Τύπος: image/jpeg
Μέγεθος: 19499 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20201212/ad214de1/attachment.jpg>