[GreekLUG] Εξέλιξη σε θέμα 5G - Καλαμάτα

ntelos ntelos στο greeklug.gr
Τετ 4 Δεκ 2019 18:18:23 EET

Γειά σου ρε Παύλε που δίνεις πόνο! Χαίρομαι που τα ξαναλέμε.

Απ'όσο ξέρω μέχρι τώρα, Καλαμάτα, Τρίκαλα και δήμος Ζωγράφου στην Αθήνα
είναι οι τρεις δήμοι στους οποίους εφαρμόζεται πιλοτικά το 5G με τον
κάθε δήμο να αναλαμβάνει διαφορετικός πάροχος. Βασικά μεταξύ των πόλεων
προς πιλοτική δοκιμή του συστήματος ήταν και η Πάτρα, ο δήμαρχος της
οποίας ήταν γνώστης των κινδύνων και αρνήθηκε εξ'αρχής την έστω και
πιλοτική εφαρμογή.

Τύποι σαν τον Τσαπρούνη είναι προβλέψιμοι. Στο παρακάτω βίντεο, η γουιντ
είχε παραθέσει ενημέρωση" για το 5G... Είναι από το καλοκαίρι το βίντεο.
Και ρωτάω εγώ: στις ενημερώσεις απαγορεύονται ερωτήσεις? Δηλαδή γίνονται
ενημερώσεις για να μπορούν απλά και μόνο κάποιοι να πουν αύριο-μεθαύριο
"ενημερώσαμε τον κόσμο και απαντήσαμε στις ερωτήσεις του"??  ΧΩΡΙΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ???
Στο 15:03 ένας κύριος ζητά με τρόπο να ρωτήσει κάτι και ο τσαπρούνης του
απαντά ξερά ένα όχι. Πριν έναν μήνα περίπου - αρχές Νοέμβρη - όταν
ψιλιάζονταν "κάποιοι" την δουλειά ότι στην Καλαμάτα αντιδρούν και
οργανώνονται οι κάτοικοι και μπορεί να τους χαλάσει η σούπα, ξαφνικά
άρχισαν οι "ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ" της γουιντ για να ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ το κοινό.
Και δυστυχώς για αυτούς την ακύρωση του πρότζεκτ δεν την απέφυγαν.

Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ είπε απλά όχι. Όπως ο τσαπρούνης είπε απλά όχι στην ερώτηση
του τύπου που πήγε όμορφα και ωραία χωρίς φωνές και με όμορφο τρόπο να
ρωτήσει κάτι, έτσι και η ΚΑΛΑΜΑΤΑ είπε απλά όχι. Έτσι απλά και ωραία.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=E8ropUl13gA&feature=emb_title

Έχει ακόμα πολύ ψωμί η δουλειά, ό,τι και να πούμε δεν έχει νόημα πολύ
απλά γιατί όλα έχουν ειπωθεί. Το θέμα είναι αν κάποιος θέλει να ακούσει
ή όχι. Τα δεδομένα υπάρχουν - πολύ υλικό για όποιον ενδιαφέρεται να
αφιερώσει
λίγο χρόνο για να ενημερωθεί. Στο μέλλον το ζήτημα θα επανέλθει - εκ των
πραγμάτων - όχι μόνο σε τοπικά πλαίσια αλλά και σε γενικό - σε όλη την
Ελλάδα. Πολύ απλά, το θέμα έχει δρομολογηθεί και θέλουν να εγκαταστήσουν
ντε και καλά 5G στην Ελλάδα. Ωραία λοιπόν, αυτό θα το δούμε.

Υ.Γ. Αν και το θεωρώ αυτονόητο και ήδη ξεκαθαρισμένο, ας μου επιτραπεί
ευγενικά να πω ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα αν κάποιος επιθυμεί το
5G. Ειλικρινά το λέω. Για'μένα μπορείς να πιστεύεις ΟΠΟΥ κρίνεις εσύ ο
ίδιος
σωστό, και να έχεις τα ωραία επιχειρηματάκια σου και να επιτρέπεις στον
άλλον να πιστεύει όπου θέλει. Δεν υπάρχει κανένας λόγος αλληλοφαγωμάρας
ή εμφυλίου. Η Ελλάδα σε αυτό από παλιά δεν τα πολυ-πήγαινε καλά. Υπήρχε
πολλή
αλληλοφαγωμάρα. Για 'μένα όλοι οι άνθρωποι στο ίδιο καζάνι βράζουμε
παίδες.
Σόρυ και πάλι που κατάφερα να το τρενάρω το κείμενο!!!

Στις 2019-12-03 23:18, Pavlos Ponos έγραψε: