[GreekLUG] Εξέλιξη σε θέμα 5G - Καλαμάτα

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τρί 3 Δεκ 2019 23:18:34 EET

Μπορούμε να βρούμε κάπου τη λίστα δήμων/περιοχών που έχουν εγκαταστήσει
έστω πιλοτικά 5g κεραίες;

Pavlos Ponos

Sent from my mobile device

Στις Τρί, 3 Δεκ 2019, 22:31 ο χρήστης ntelos <ntelos στο greeklug.gr> έγραψε: