[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Παρ 18 Απρ 2014 22:41:46 EEST

Έχω ένα κύριο partition όπου εκεί έβαλα το root.

Όταν πήρα τον υπολογιστή και πρωτό-έβαλα debian, έκανα την χαζομάρα (??)
να σβήσω ότι partition είχε.
Στην τελευταία εγκατάσταση που έκανα ubuntu, χώρισα ένα κομμάτι (500ΜΒ)
για uefi (με sucure boot κλειστό) και τα υπόλοιπα ως συνήθως.

Bootable όρισα να είναι το uefi. Μήπως έπρεπε να ορίσω και το root?

Βασικά νομίζω ότι δεν είναι θέμα partition, αλλά συμβατότητας της κάρτας
γραφικών.
Το ΛΣ ξεκινάει κανονικά, απλά δεν εμφανίζεται γραφικό περιβάλλον ότι κι
αν κάνω.

Pavlos K. Ponos