[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Σαβ 19 Απρ 2014 00:09:09 EEST

Στις 2014-04-18 22:41, Pavlos K. Ponos έγραψε:
> Έχω ένα κύριο partition όπου εκεί έβαλα το
> root.
>
>  Όταν πήρα τον υπολογιστή και
> πρωτό-έβαλα debian, έκανα την χαζομάρα (??)
> να σβήσω ότι partition είχε.
>  Στην τελευταία εγκατάσταση που έκανα
> ubuntu, χώρισα ένα κομμάτι (500ΜΒ) για uefi (με
> sucure boot κλειστό) και τα υπόλοιπα ως
> συνήθως.
>
>  Bootable όρισα να είναι το uefi. Μήπως
> έπρεπε να ορίσω και το root?
>
>  Βασικά νομίζω ότι δεν είναι θέμα
> partition, αλλά συμβατότητας της κάρτας
> γραφικών.
>  Το ΛΣ ξεκινάει κανονικά, απλά δεν
> [...]
Παύλε και πάλι γειά,
Αυτό που πρότεινα στο προηγούμενο email μου (easyBCD loader)
είναι όπως το rEFIt για dualboot OSX+Linux.
Ελπίζω να ξέρεις για τι πράμα μιλάω (το δουλεύω εγώ σε MAC/PC με το
Debian).
Εγώ προτείνω να το δοκιμάσεις, διότι το συμπέρασμα μου είναι ότι δεν
έχει
βρεθεί (με ευθύνη της MS), ακόμα τροπος για κανονικό dualboot με
windowsw8.

Επαναλαμβάνω πως τα προηγούμενα partitions που πρότεινα ειναι *μονο* για
εγκατάσταση debian στα νέα μηχανήματα με UEFI.
Οι άλλες διανομές, π.χ. ubuntu κάνει μόνη της (χωρίς να σε ρωτήσει) τα
partitions (εδώ μπορείς να ρωτήσεις τον Παναγιώτη Πίτελο που ήδη το έχει
κάνει).
Δές και αυτό που επισήμανε ο Μάκης (τι απο τα partitions των windows
έχεις
σβήσει)
Πάντως να ξέρεις πως εάν το καταφέρουμε θα έχουμε και την πρωτιά, φυσικά
εάν γίνει με τον "παραδοσιακό" τρόπο. Καλός ο πειραματισμός κι ελπίζω να
μας
βγεί σε καλό.

Αντε και καλή Ανάσταση
gnugr