[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Ioakeim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Παρ 18 Απρ 2014 19:58:07 EEST

Sorry αλλά δε παρακολούθησα από την αρχή τη συζήτηση.

Πόσα κύρια partition έχεις? Χρειάζεται τουλάχιστον 1 κύριο (primary)
partition ελεύθερο για να γίνει εγκατάσταση εκεί.
Τα windows (ειδικά τα 7+8) έρχονται ήδη με 4 primary partition κατειλημμένα
στα περισσότερα laptop. Έσβησες κάποιο από αυτά;