[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Παρ 18 Απρ 2014 18:48:23 EEST

Στις 2014-04-18 17:58, Pavlos K. Ponos έγραψε:
> Καλησπέρα,
>
> @Στάθη: Αν κατάλαβα καλά, πρέπει να κατεβάσω ένα άλλο πυρήνα και να
> τον εγκαταστήσω;
> Ποιόν όμως να κατεβάσω απ' όσους έχει; Και πως είμαι σίγουρος ότι θα
> είναι συμβατός με το υπόλοιπο υλικό μου;
>
> @Βαγγέλη: Δεν τίθεται θέμα ταλαιπωρίας, άλλωστε πριν δοκιμάσω με
> ubuntu, έκανα εγκατάσταση debian 7 με τα ίδια αποτελέσματα.
>
> Επειδή με βλέπω να κατεβάσω μανιωδώς iso και να εγκαθιστώ στον
> υπολογιστή μου, πως θα μπορούσα να βρω ποια διανομή μπορεί να
> υποστηρίξει το hardware μου;

Παύλε γειά,
(Μιά προσπάθεια ακόμη)
Μέσα απο τα windows8 κατέβασε το easyBCD loader.
Προσπάθησε εάν γίνεται τα partitions να είναι κάπως έτσι:
1)windows8/sda1 2)debian/sda2 3)swap/sda3 και να κάνεις install
το grub στο 2)debian/sda2.
Reboot και login με windows8 και άνοιξε το easyBCD και κανε ολα
τα settings δηλαδή να βλέπεις όλα τα συστήματα και να του πείς
να κάνει boot με το Linux/bootloader
Αυτή είναι μια πρόταση απο κάποιον που δοκίμασε dual boot με
windows8:
http://apcmag.com/how-to-dual-boot-windows-8-and-linux.htm#null

Καλή Λευτεριά
gnugr