[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Παρ 18 Απρ 2014 15:31:42 EEST

Παύλε, καθαρά για δοκιμή (εάν έχεις χρόνο τώρα στις γιορτές) δοκίμασε
και καμια άλλη διανομή της προτίμησής σου μπας και σου κάτσει.

Εδώ
http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=59&t=159593#p826044

ο τύπος λέει ότι το έλυσε το θέμα. Μπορείς να το δοκιμάσεις;

Στις 18 Απριλίου 2014 - 3:21 μ.μ., ο χρήστης Pavlos K. Ponos
<pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε: