[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Παρ 18 Απρ 2014 15:21:22 EEST

Λοιπόν, δοκίμασα 2 πράγματα:

1) το πρώτο που δοκίμασα ήταν να παρακάμψω το μήνυμα για partition uefi.
Όταν τελείωσε η εγκατάσταση και ένα restart μου έβγαλε μήνυμα "no
bootable media - please restart". Υποθέτω ότι είναι υποχρεωτικό να
υπάρχει το συγκεκριμένο partition οπότε,
2) χώρισα 500 ΜΒ για το uefi, τα υπόλοιπα κατά τα γνωστά. Κανένα
μήνυμα/πρόβλημα στην εγκατάσταση, κάνω restart. Το πρόβλημα παραμένει.

Όπως μου είπε ο Σέργιος, το *sudo apt-get update & dist-upgrade -y* δεν
έκανε τίποτα, δεν υπήρχε τίποτα να κατέβει.
Δίνω *sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg*, κανένα μήνυμα.
Δίνω *sudo apt-get remove xserver-xorg & install* ξανά, κανένα μήνυμα.
Δίνω *startx*, παίρνω το ίδιο μήνυμα λάθους: "*Fatal server error: no
screens found*"
Δίνω *xrandr *και μου βγάζει "*Can't open display*"!!!

Η κάρτα γραφικών μου είναι "*Intel Corporation ValleyView gen7*"
Ψάχνωντας ξανά στο ίντερνετ και βρήκα αυτό ->
http://unix.stackexchange.com/questions/115459/valley-view-black-screen-of-death
"*/From what I can tell, Valley View ought to be supported by the kernel
(3.11), so I'm pretty lost here./*"

Υποπτεύομαι ότι δεν υπάρχει υποστήριξη για τη συγκεκριμένη κάρτα γραφικών;;
Αν αυτό ισχύει, τι κάνουμε;

Pavlos K. Ponos