[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Παρ 18 Απρ 2014 15:48:27 EEST

Στις 2014-04-18 15:31, Efstathios Iosifidis έγραψε:
> Παύλε, καθαρά για δοκιμή (εάν έχεις χρόνο τώρα στις γιορτές) δοκίμασε
> και καμια άλλη διανομή της προτίμησής σου μπας και σου κάτσει.
>
> Εδώ
> http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=59&t=159593#p826044
>
> ο τύπος λέει ότι το έλυσε το θέμα. Μπορείς να το δοκιμάσεις;
>
> Στις 18 Απριλίου 2014 - 3:21 μ.μ., ο χρήστης Pavlos K. Ponos
> <pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε:

Παύλε γειά,
Αυτά που σου είπα εγώ να κάνεις είναι για Debian install και δεν ισχύουν
για
άλλες (μη ελεύθερες) διανομές.
Συγνώμη εάν δεν κατάλαβα καλά και σε ταλαιπώρησα.

P.S. Εάν βάλεις το ubuntu 14.04 δεν χρειάζονται όσα σου είπα.

Καλή λευτεριά
gnugr