[Greeklug] Apple: Α, ναι θα δίνουμε τα δακτυλικά σας αποτυπώματα στην NSΑ, έτσι πρέπει!!

Κωστής Μουσαφείρης kvisitor στο gnugr.org
Κυρ 29 Σεπ 2013 13:01:41 EEST

Με δεδομένη την εξαιρετικά ευαίσθητη φύση των δεδομένων στην περίπτωση
αυτή (δακτυλικά αποτυπώματα), η υπόθεση του χακέματος έχει λάβει σοβαρές
διαστάσεις μετά την τοποθέτηση του Αμερικανού Γερουσιαστή επάνω στο θέμα:

Apple fingerprint tech raises 'privacy questions'
http://www.bbc.co.uk/news/technology-24177851

Είμαι περίεργος να δω που θα οδηγήσει τελικά....
Πρόκειται άραγε για ειλικρινή ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα
ή απλώς για πολιτικές πιρουέτες προς ... άγραν (πολιτικής) πελατείας;;;
(ναι, γίνονται και εις τας Αμερικάς αυτά τα τερτίπια...)

http://osarena.net/news/apple-a-ne-tha-dinoume-ta-daktilika-sas-apotipomata-stin-nsa-etsi-prepi.html