[Greeklug] Apple: Α, ναι θα δίνουμε τα δακτυλικά σας αποτυπώματα στην NSΑ, έτσι πρέπει!!

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Σαβ 28 Σεπ 2013 10:01:44 EEST

Μια ρητορική ερώτηση.

Αν κάποιος έχει ένα τέτοιο iphone πριν το αγοράσει υπέγραψε κάποια δήλωση
ότι αποδέχεται το δακτυλικό του αποτύπωμα να αποθηκεύεται σε βάση δεδομένων
της εταιρείας και ότι η εταιρεία έχει το δικαίωμα να το δίνει όποτε της
ζητηθεί???? Αν όχι αυτό γίνεται εν αγνοία του αγοραστή. Αυτό τουλάχιστον
στην Ευρώπη αποτελεί παράπτωμα.
Αν κάποιος απ' την λίστα πήρε τέτοιο τηλ. ή ξέρει κάτι ας μας ενημερώσει.
Αν δεν υπάρχει τέτοια δήλωση υπογεγραμμένη τότε νομίζω ότι αξίζει τον κόπο
να στείλουμε μερικά mail προς τους αρμόδιους φορείς της ΕΕ.

Στις 28 Σεπτεμβρίου 2013 - 9:50 π.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio στο gmail.com> έγραψε:

--
*
*