[Greeklug] Apple: Α, ναι θα δίνουμε τα δακτυλικά σας αποτυπώματα στην NSΑ, έτσι πρέπει!!

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Κυρ 29 Σεπ 2013 17:00:37 EEST

Στα πλαίσια της ασφάλειας του δακτυλικού αποτυπώματος των νέων αυτών
κινητών  το γνωρίζετε προφανώς πως το έχουν χακέψει ήδη 2 φορές
η 1η είναι από το γνωστό  CCC
http://www.ccc.de/en/updates/2013/ccc-breaks-apple-touchid

Μου άρεσε το εξής σημείο:
ενώ η apple λέει για το Touchid " Your fingerprint is one of the best
passcodes in the world."
πηγή:
http://support.apple.com/kb/HT5949

Ο ομάδα του CCC λέει μεταξύ άλλων πως  είναι το χειρότερο password που
μπορείτε να έχετε
καθώς
1) Δεν μπορείτε να το αλλάξετε ποτέ
2) Το αφήνετε παντού στην καθημερινή σας ζωή
3) Δεν μπορείτε να αρνηθείτε πως δεν το γνωρίζετε σε προσπάθεια εξανγκασμού

Τα παραπάνω προφανώς και ισχύουν για όλες τις βιομετρικές μεθόδους ελέγχου
πρσβασης.

Ο κόσμος εντυπωσιάζεται εύκολα, κατασκηνώνει έξω από τα μαγαζιά για να το
αγοράσει πρώτος και άλλα γελοία αντί να καθίσει να διαβάσει 5 πράγματα και
να κρίνει αν κάθε τι που του πλασάρουν, παρά τον ντόρο, πραγματικά του
χρειάζεται,αν κάνει όντως αυτό που λέει, και που ακριβώς του προσφέρει στην
μικρή ζωή του.

Κάθε μέρα δίνουμε αμέτρητα στοιχεία οικειωθελώς στις υπηρεσίες. Ε, ας
δώσουμε και το αποτύπωμά μας τσάμπα είναι! :P