[Greeklug] Σχετ: Μετάβαση σε OpenERP

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Τετ 2 Οκτ 2013 23:11:57 EEST

Σε πρώτη φάση ας τρέξει σε Windows και σταδιακά αν το επιτρέψουν οι δυνατότητες το γυρνάω σε Linux.
Ο ένας φορολογικός είναι CASIO
FP600 (τύπου Α νομίζω) και ο άλλος ΡΟSΙ FΙSCΑL ΙΙΙ αλλά δεν γνωρίζω επιπλεόν για τα
επιμέρους χαρακτηριστικά του

Σε αυτή την περίπτωση η αξιοπιστία είναι κρίσιμος παράγοντας γιατί σε θέματα φορολογικά και δουλειάς δεν έχουμε το περιθώριο για πολλά πειράματα.

Μπορώ βέβαια να περιμένω για τις σχετικές εξελίξεις γιατί για τον επόμενο χρόνο έχω άδεια χρήσης για το soft1

Όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει PM για επιχειρήσεις που μπορούν να με υποστηρίξουν σε Open Source μετάβαση.
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας!

________________________________
 Απο: John Proios <john στο snigel.gr>
Προς: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 9:05 μ.μ. Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Μετάβαση  σε OpenERP

Στις 02/10/2013 05:40 μμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:
> Ενδιαφέρομαι να αντικαταστήσω το Softone με OpenERP.
Κάλιο αργά παρά ποτέ...

> Έχω έναν κεντρικό server με MS SQL server,
> ένα POS που κόβω αποδείξεις για την λιανική και μια θέση ακόμα για να
> κόβω τιμολόγια (τρέχουν softone)
> Υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψω αυτό το σχήμα σε OpenERP με POSTGRESQL?
Εννοείτε. Είναι από τα βασικά των ERP να έχουν POS και να εκδίδουν
παραστατικά

> Θα έχω προβλήματα στην επικοινωνία με τους φορολογικούς μηχανισμούς;
Άν ο μηχανισμός που έχεις είναι και τύπου Α, δεν έχει κανένα θέμα, αρκεί
να χρησιμοποιήσεις το σχήμα OpenERP+Postgresql με τα super duper windows.
Άν πάλι θες αποκλειστικά Linux σε λίγο καιρό θα έχω μια σοβαρή απάντηση
στην χρήση φορολογικού+Linux.

> Έχει δοκιμάσει κανείς να το εφαρμόσει στην επιχείρησή του; Αν ναι, ποιό
> ήταν το αποτέλεσμα;
Την καθολική χρήση του Open Source την αποφασίσαμε εδώ και μια δεκαετία
τουλάχιστον για την δικιά μας επιχείρηση και τα θετικά-αρνητικά είναι
γνωστά όπως και με όλα τα open source project.
Η ΕΛΛΑΚ δεσμεύτηκε πρίν από ένα εξάμηνο περίπου να "ενοχλήσει" το
υπουργείο σχετικά με το θέμα της νέας διαδικασίας γιατί εν μέρη
αποκλείουν τον ανοιχτό κώδικα , αλλά είδομεν.. (ευκαιρία να τους το
υπενθυμίσω)

> Τέλος, γνωρίζει κανένας κάποια αξιόπιστη εταιρεία να με υποστηριξει σε
> αυτό το πλάνο;
> Ευχαριστώ!!
Θα είχα σίγουρα να σου προτείνω ;) , αλλά λόγο σημαντικών αλλαγών μείνε
συντονισμένος ...

--
                            .-.

Greeklug στο mail.greeklug.gr