[Greeklug] Μετάβαση σε OpenERP

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Πεμ 3 Οκτ 2013 16:59:26 EEST

Υπάρχει πάντα και η λύση του Virtual Machine:
Στήνεις ένα Virtual Machine με Windows επάνω στον Linux server που είναι
εγκατεστημένο το ERP, και στο virtual εγκαθιστάς τους οδηγούς του
Φορολογικού, και παίζει. Στη συνέχεια κάνεις τον φορολογικό share μέσω
δικτύου (στήνεις ένας print server σε windows). Έχω στήσει δικτυακά
κοινόχρηστους φορολογικούς σε windows χωρίς πρόβλημα, και η επικοινωνία με
τον υπολογιστή είναι μέσω RS 232, οπότε δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με το
virtual machine. Μια δοκιμή θα μας πείσει.

Μακροπρόθεσμα, το Υπουργείο με τις κάθε λίγο αλλαγές που εισάγει στο
φορολογικό/οικονομικό/ηλεκτρονικό των οικονομικών των επιχειρήσεων, έχει
εξασφαλίσει ότι ΚΑΝΕΝΑ λογισμικό ανοικτού κώδικα δεν θα μπορεί να τα
παρακολουθήσει, αφού ακόμα και να patchάρεις το ERP με τα απαραίτητα, το
Υπουργείο σε 2-3 μήνες θα τα ξαναλλάξει.

Η μόνη λύση είναι ο Υπουργός:
1. Να κατεβάσει νόμο που να υιοθετεί ΔΙΕΘΝΗ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ στο reporting
στο Υπουργείο (πχ ένα csv με συγκεκριμένες στήλες (τζίρος, φπα, κλπ που θα
αποστέλλεται μέσω e-mail)
2. Στον ίδιο νόμο να απαγορεύει την αλλαγή στις διατάξεις αυτές για μία
δεκαετία

Εδώ θα μπορούσε να συμβάλλει η ΕΕΛ/ΛΑΚ, αν δεν είναι ιδιαίτερα απασχολημένη
με το ..crowdsourcing.

Στέφανος