[Greeklug] Μετάβαση σε OpenERP

John Proios john στο snigel.gr
Τετ 2 Οκτ 2013 21:05:17 EEST

Στις 02/10/2013 05:40 μμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:
> Ενδιαφέρομαι να αντικαταστήσω το Softone με OpenERP.
Κάλιο αργά παρά ποτέ...

> Έχω έναν κεντρικό server με MS SQL server,
> ένα POS που κόβω αποδείξεις για την λιανική και μια θέση ακόμα για να
> κόβω τιμολόγια (τρέχουν softone)
> Υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψω αυτό το σχήμα σε OpenERP με POSTGRESQL?
Εννοείτε. Είναι από τα βασικά των ERP να έχουν POS και να εκδίδουν
παραστατικά

> Θα έχω προβλήματα στην επικοινωνία με τους φορολογικούς μηχανισμούς;
Άν ο μηχανισμός που έχεις είναι και τύπου Α, δεν έχει κανένα θέμα, αρκεί
να χρησιμοποιήσεις το σχήμα OpenERP+Postgresql με τα super duper windows.
Άν πάλι θες αποκλειστικά Linux σε λίγο καιρό θα έχω μια σοβαρή απάντηση
στην χρήση φορολογικού+Linux.

> Έχει δοκιμάσει κανείς να το εφαρμόσει στην επιχείρησή του; Αν ναι, ποιό
> ήταν το αποτέλεσμα;
Την καθολική χρήση του Open Source την αποφασίσαμε εδώ και μια δεκαετία
τουλάχιστον για την δικιά μας επιχείρηση και τα θετικά-αρνητικά είναι
γνωστά όπως και με όλα τα open source project.
Η ΕΛΛΑΚ δεσμεύτηκε πρίν από ένα εξάμηνο περίπου να "ενοχλήσει" το
υπουργείο σχετικά με το θέμα της νέας διαδικασίας γιατί εν μέρη
αποκλείουν τον ανοιχτό κώδικα , αλλά είδομεν.. (ευκαιρία να τους το
υπενθυμίσω)

> Τέλος, γνωρίζει κανένας κάποια αξιόπιστη εταιρεία να με υποστηριξει σε
> αυτό το πλάνο;
> Ευχαριστώ!!
Θα είχα σίγουρα να σου προτείνω ;) , αλλά λόγο σημαντικών αλλαγών μείνε
συντονισμένος ...

--
                            .-.