[Greeklug] Μετάβαση σε OpenERP

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τετ 2 Οκτ 2013 20:10:22 EEST

Αυτό δεν το ξέρω. Εγώ παρ' ότι είμαι fun του ελεύθερου λογισμικού δυστυχώς
σε αυτό το επίπεδο θα πάω σε κλειστό λογισμικό τόσο σε επίπεδο OS όσο και
σε επίπεδο ERP. Πρέπει να υπάρχει υποστήριξη άμεση και σοβαρή. Εγώ
προσωπικά με τέτοια θέματα δεν παίζω. Υπάρχει μέλος του συλλόγου που
αντιπροσωπεύει ένα πολύ ωραίο και οικονομικό ERP που έχει υποστήριξη πάρα
πολύ καλή.

Στις 2 Οκτωβρίου 2013 - 7:39 μ.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <
leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε:

--
*
*