[Greeklug] Μετάβαση σε OpenERP

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Τετ 2 Οκτ 2013 19:39:42 EEST

Δηλαδή μπορώ να τρέξω OpenERP/POSTGRESQL σε Windows χωρίς να έχω
πρόβλημα με τους drivers; Το μόνο πρόβλημα είναι με τα Linux;
Απ'ότι βλέπω υπάρχει μια συνεργασία της ΕΛ/ΛΑΚ με την ΓΓΠΣ:
http://www.ellak.gr/2013/09/%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%80%CF%84%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B4/
Ίσως πρέπει να τεθούν κάποια στιγμή και αυτά τα ζητήματα.

Στις 2/10/2013 6:05 μμ, ο/η SOKRATES ARGYRIOU έγραψε: