[Greeklug] Σχετ: Doc format από υπηρεσία

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 14:02:29 EEST

Θα το βάλουν έτσι και αλλιώς,
Μόλις πάρουν ένα ραβασάκι από την ΣΔΟΕ για τι έχουν νόμιμα και τι όχι,
να δεις πως θα τρέχουν!!! :-D

Στις 17/05/2013 12:07 μμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε: