[Greeklug] Σχετ: Doc format από υπηρεσία

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 12:07:53 EEST

Μα δεν χρειάζεται να το ξαναγράψουν. Απλά γνωμοδοτούν. Δεν με πειράζει να το στείλω σε doc απλά με ενοχλεί η λογική τους που αφ' ενός δεν έχουν ακούσει τίποτα για ΕΛΛΑΚ  και μας δεσμεύουν σε συγκεκριμένα κλειστού τύπο λογισμικά και αφετέρου απαιτούν πράγματα που δεν είναι αναγκαία. Θα τους κάνω μια μίνι παρουσίαση του ODF και που ξέρεις στο μέλλον μπορεί να βάλουν και LibreOffice!!!

________________________________
 Απο: Stefanos Kouzof <kouzof στο gmail.com>
Προς: SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>
Κοιν.: Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr>; "greeklug στο greeklug.gr" <greeklug στο greeklug.gr>
Στάλθηκε: 11:44 π.μ. Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Doc format από υπηρεσία

Απλά πράγματα... Βαριούνται να το ξαναγράφουν και δεν ξέρουν να κάνουν copy-paste..

Να ζητήσεις να κάνεις αναφορά παραπόνου (στον ανώτερο, στον Διευθυντή, όπου να 'ναι), μπας και σε εξυπηρετήσουν.
(Τώρα με τις αξιολογήσεις για απολύσεις, έστω και ένα παράπονο να έχεις το κάνουν λόγο για μετάταξη και έχουν χεσ.. όλοι πάνω τους ;-) )

Στέφανος

2013/5/17 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>

Καλημέρα και από μένα.

>Δεν καταλαβαίνω γιατί την θέλουν σε επεξεργάσιμη μορφή??? Θέλουν να προσθέσουν η να αφαιρέσουν κάτι ?? Δεν μπορούν να διαβάσουν ένα pdf αρχείο??? Τους ρώτησες??? Πάντως το αρχείο Pdf είναι αποδεκτό παντού σε κυβερνητικές αλλά και ευρωπαϊκές υπηρεσίες.
>

>Στις 17 Μαΐου 2013 - 10:23 π.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε:
>
>Καλημέρα,
 ενημερωτικό site ή κάποια οδηγία από την Ε.Ε. γιατί πρέπει να επιλέξουν ανοικτά πρότυπα και όχι κλειστά;