[Greeklug] Σχετ: Doc format από υπηρεσία

eleni kassapi eleni.kassapi στο gmail.com
Σαβ 18 Μάϊος 2013 12:25:40 EEST

θα τον κοψουν ετσι
μπορει να τον κοψουν κι αλλιως
αλλα ας μην δώσει μονος του την αφορμη

Στις 17 Μαΐου 2013 - 2:02 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε:

--
πηγή: illusion and disillusion in David Olson and John DeFrain
McGrawHill [2003]

negοtiate from the adult position
avoid ultimatums
if one part loses, both lose
say what you really mean
avoid accusations and attack
own your own feelings first
state your wishes and request clearly and directly
repeat the message you think you received
refuse to fight dirty
resist giving the silent treatment
focus on the issue and focus on the present
call "time-out" and 'foul"
use humor and comic relief
always go for closure
---
dr eleni kassapi
dottorato di ricerca in traduttologia
dipartimento di lingua e letteratura italiana
universita' aristotele
salonicco 54124
00306976730203
grecia

Important notices
Due to strict security and anti-spam set/tings on our mail server please
request a read receipt if you consider the email important. The read
receipt though does not imply that the recipient neither agrees nor has
fully understood the content of the message. It implies only that your
message has appeared to the recipients PC.

This email is intended only for the party to whom it is addressed, and may
contain information which is privileged or confidential. Any other
disclosure is strictly prohibited. If you have received this email in
error, or are not a named recipient, please notify the sender immediately
and destroy all copies of this email. Thank you.

Αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προορίζεται μόνο για το συμβαλλόμενο μέρος
στο οποίο απευθύνεται, και μπορεί να περιέχει τις πληροφορίες που είναι
προνομιούχες ή εμπιστευτικές. Οποιαδήποτε άλλη κοινοποίηση είναι
απαγορεύεται αυστηρά. Εάν έχετε λάβει αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κατά
λάθος, ή δεν είστε ένας ονομασμένος παραλήπτης, παρακαλώ ειδοποιήστε τον
αποστολέα αμέσως και καταστρέψτε όλα τα αντίγραφα αυτού του ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου. Ευχαριστώ.