[Greeklug] Κατασκοπεια σε χρήστες Ubuntu και SUSE Cloud μέσω Microsoft Windows Azure

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Δευ 22 Ιουλ 2013 16:14:53 EEST

2013/7/19 <afentoulimaria στο osarena.net>

> [...]
> πηγές του.
> Eναι όμως αναμφίβολο και στοιχειώδες δικαίωμα το να καυτηριάζουμε κάποια
> κακώς κείμενα η έστω κάποια που ο εκάστοτε αρθογράφος η συλλογικά, θεωρούμε
> «φάουλ» (ας μου επιτραπεί ο όρος).
>
> -Σε μια εποχή του οι μεγαλύτερες ενστάσεις έρχονται από το Ίδρυμα
> Ελεύθερου Λογισμικού και απ' ευθείας από τον Στάλλμαν, είναι ευνόητο πως
> κάτι τρέχει. Και αυτό το "κάτι" προσπαθούμε να αποδώσουμε.
> Η κάθε ιστορία έχει περισσότερες απόψεις και όχι μία.
> Εμείς σε κάθε περίπτωση, έχουμε προβάλλει με άρθρα μας, την κάθε πλευρά,

Κάτι που θα ήταν καλό, είναι αν κάτι νέο γίνεται αντιληπτό στους
αρθρογράφους, να γίνεται διόρθωση του άρθρου.
Για κείμενο που δεν ισχύει πια, βάζεις strikethrough (έχει το WordPress).

Ας αναλύσουμε ένα από τα πολλά που έχουν αναπαραχθεί ξανά και ξανά, για να
δούμε τι προβλήματα υπάρχουν:
1. μειώθηκε το μερίδιο αγοράς των μηχανών αναζήτησης με αποτέλεσμα αύξησης
του DuckDuckGo;
Παγκόσμια στατιστικά μηχανών αναζήτησης, τελευταίες δέκα εβδομάδες:
http://gs.statcounter.com/#search_engine-ww-weekly-201319-201328
Για Google, μείωση 0.60%
Για Bing, αύξηση 0.24%
Για Yahoo, αύξηση 0.16%
Baidu και Yandex είχαν αύξηση
Λοιποί: υποτυπώδη αύξηση μόνο 0.11% (περιλαμβάνει DuckDuckGo και αρκετά
άλλα)

Το Bing, που είναι δήθεν το πιο προβληματικό, είδε αύξηση. Το ίδιο και με
το Yahoo Search.
Οπότε, έχει στατιστική σημασία η αύξηση της επισκεψιμότητας στο DuckDuckGo
σε σχέση με την υπόλοιπη αναδιανομή του μεριδίου αγοράς;

Αυτά ωραία και καλά για παγκόσμια στατιστικά. Για Ελλάδα; Τα στατιστικά
είναι στο
http://gs.statcounter.com/#search_engine-GR-weekly-201319-201328
και βλέπουμε ότι το ποσοστό του Google Search δεν έχει αλλάξει (μικρή
αύξηση). Το DuckDuckGo δεν εμφανίζεται καν στα στατιστικά. Η κατηγορία
Other (μεταξύ άλλων και το DuckDuckGo) είναι πολύ κοντά στο 0%.
Η ξεφτίλα είναι ότι εκείνο το Spyware για Windows, το Conduit, όπου
ανακατευθύνει τις αναζητήσεις αλλού, εμφανίζεται στα στατιστικά με ποσοστό
που το βάζει στην τρίτη θέση στην Ελλάδα... και μπροστά από το DuckDuckGo.

Το osarena, είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα Ανοιχτού/Ελεύθερου Λογισμικού και
> Linux στην Ελλάδα και μια από τις δημοφιλέστερες στο διαδίκτυο. Στόχος μας
> είναι η διάδοση αυτών σε ακόμα περισσότερες πληθυσμιακές ομάδες, κάτι που
> όπως δείχνει το έχει καταφέρει το osarena, στα δυόμισυ χρόνια της παρουσίας
> του.

Αυτό που δίνει στο τέλος αξία είναι η επισκεψιμότητα, και ήταν πολύ θλιβερό
όταν διαβάσαμε την ανακοίνωση ότι το http://www.h-online.com/ κλείνει. Το H
Open ήταν παράδειγμα αντικειμενικής πληροφόρησης, ωστόσο το γεγονός ότι δεν
κιτρίνιζε δεν έκανε τον κόσμο να πηγαίνει ξανά και ξανά για να γράφει
άρθρα, ώστε να βγάλουν χρήματα και να συντηρηθούν.

> Στο συγκεκριμένο άρθρο, εκτός από τα λεγόμενα του αρθογράφου από το
> Techrights, επιβεβαιώσαμε τα αναφερόμενα και από άλλες πηγές.

Μιλάμε για τον Roy Schestowitz, γνωστό εδώ και πολλά χρόνια για την
παραπληροφόρηση, και όσοι τον γνωρίζουν, δεν του δίνουν σημασία. Αυτό που
έχει μάθει είναι πως να γράφει αληθοφανή άρθρα, και να κάνει τρίτους να τα
αναπαραγάγουν δίχως έλεγχο.

Ο τίτλος του άρθρου: «Κατασκοπεια σε χρήστες Ubuntu και SUSE Cloud μέσω
Microsoft Windows Azure».

α. Υπάρχουν 3 διανομές που έχουν πιστοποιηθεί για το Azure, και η τρίτη
είναι το CentOS,
http://www.windowsazure.com/en-us/manage/linux/other-resources/endorsed-distributions/
Για τον κιτρινιάρικο τίτλο, και για να περάσει το δήθεν μήνυμα, δεν έγινε
αναφορά σε CentOS.

β.  Ο καθένας μπορεί να βάλει όποια διανομή γουστάρει στο Azure, διότι
μιλάμε για cloud computing (IaaS).
Αυτό που θέλει να πει ο Roy Schestowitz είναι ότι σιχαίνεται τόσο πολύ τη
Microsoft, που πετάει σκ**** σε ό,τι έρχεται σε επαφή με την εταιρία αυτή.
Και αντί να πει καθαρά ότι δεν τού αρέσει που οι OpenLogic, Canonical, SUSE
μπήκαν στη διαδικασία της πιστοποίησης, ρίχνει λάσπη για «κατασκοπεία».
Αυτού του είδους η αντιγραφή από το osarena.net των απόψεων του Roy
Schestowitz, κάνει το osarena να είναι φερέφωνο του techrights.org.

Σε μια εποχή που τα δεδομένα είναι το ζητούμενο και που τα backdoors κάνουν
> πάρτυ, ίσως κάποια πράγματα να είναι αναπόφευκτα και τελικά ορισμένοι να τα
> βλέπουν ως αληθινά, άλλοι ως αληθοφανή.
> Εμείς, ως ομάδα και ως βασική μας αρχή, έχουμε ως δεδομένο, πως τίποτα δεν
> είναι ταμπού και πως τα πάντα μπορούν να ειπωθούν.

Το techrights.org είναι για μένα αναξιόπιστο. Κάθε αναφορά ως πηγή στο
techrights.org είναι απαράδεκτη.
Το ίδιο συμβαίνει και με το δήθεν linuxadvocates.com, όπου εδώ ο τύπος
εκφράζεται αποκλειστικά κατά του Ubuntu.

Αυτοί οι δύο ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι συνεργάζονται:
http://www.linuxadvocates.com/2013/03/dr-roy-schestowitz-becomes-contributor.html
οπότε φαίνεται ότι αναπαράγουν μεταξύ τους τον παροξισμό του ενός για το
Ubuntu με την παθολογική αντιπάθεια στη Microsoft του άλλου.

Πράγματι, η Microsoft εξακολουθεί να είναι αντίπαλος στο ελεύθερο
λογισμικό. Ωστόσο, με τέτοιες συμπεριφορές κιτρινισμού, τα άτομα που έχουν
αξία, αποφεύγουν να ασχολούνται.

> Εν πάση περιπτώσει, επειδή δεν έχω κοινοποίηση από τα προηγούμενα
> λεχθέντα, αν πιστεύετε πως υπάρχει και μια διαφορετική άποψη στο όλο θέμα,
> ευχαρίστως να υποδειχτεί, ώστε να την δημοσιεύσουμε.

υπάρχει list archives όπου θα είχε τα προηγούμενα μηνύματα.

Αυτό που πιστεύω ότι είναι χρήσιμο σε τέτοιες καταστάσεις, είναι να υπάρχει
πληροφόρηση προς την ελληνική κοινότητα Ubuntu (Ubuntu-gr), ώστε τυχόν
τέτοια άρθρα να έχουν μια πιο ισορροπημένη άποψη. Υπάρχει η διεύθυνση press
at ubuntu-gr τελεία org, όπου μπορεί να υπάρξει επικοινωνία για τέτοια
θέματα.

Προσπάθησα να συνδεθώ στο λογαριασμό μου στο osarena.net για να γράψω άρθρο
για το θέμα αυτό, και διαπίστωσα ότι δε λειτουργεί πια ο λογαριασμός μου.
Το ίδιο και ο λογαριασμός της κοινότητας Ubuntu-gr στο osarena.net. Δε
γνωρίζω τι συμβαίνει, και ιδίως αν σχετίζεται με
http://www.h-online.com/security/news/item/Hetzner-web-hosting-service-hacked-customer-data-copied-1884574.html
όπου ο πάροχος που χρησιμοποιεί το OSArena είχε παραβιαστεί και κατάφεραν
και αντέγραψαν προσωπικά δεδομένα των πελατών. Όταν έκανα κλικ στο «Lost
your password?», ζήτησε όνομαχρήστη+κωδικό, οπότε δε βοήθησε.

Σίμος

> Quoting Simos Xenitellis <simos.lists στο googlemail.com>:

>>> net%2Flatest-articles%2Fspy-**se-ubuntu-susecloud-me-**