[Greeklug] Σχετ: Σχετ: Σχετ: Περι Latex

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Δευ 18 Φεβ 2013 00:43:45 EET

Σίγουρα είναι κουραστικό αλλά αν είναι να σου εξασφαλίζει σταθερότητα τοτε συμβιβάζομαι. Χθές πήγα να εκτυπώσω μια μελέτη στο Word και μου έκανε ένα σωρό προβλήματα στην διαμόρφωση του περιεχομένου (μέχρι που μου πέταξε μια εικόνα στον πίνακα περιεχομένων). Τρώω ένα σωρό χρόνο να διορθώνω τέτοιες λεπτομέρειες και αυθαιρεσίες του word. Άσε που νιώθω ανασφάλεια και ελέγχω όλο το κείμενο μια προς μια σελίδα από την αρχή μέχρι το τέλος.

________________________________
 Απο: Panos Georgiadis <drpaneas στο gmail.com>
Προς: Ioakim Tellidis <ioakim.t στο gmail.com>
Κοιν.: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 7:12 μ.μ. Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Σχετ: Σχετ: Περι Latex

Έγραφα την πτυχιακή μου σε Latex, μέχρι που κουράστηκα να βάζω ένα κάρο /tags για να αλλαζω απο ελληνικα σε αγγλικα, μαθηματικούς τύπους, κώδικα, εικόνες κλπ... είναι πολύ καλό αν:

στο στήσει κάποιος που ξέρει και σου πει τα κόλπα. Αν και θα έλεγα ότι για 100 σελίδες είναι too much, πιο πολύ έχω δει ερευνητικα papers σε latex.

Το Lyx σώζει σε .lyx αρχεία αλλά από "κάτω" είναι pure LATEX.

--
Best Regards,
Panos Georgiadis