[Greeklug] Σχετ: Σχετ: Περι Latex

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Πεμ 14 Φεβ 2013 23:59:40 EET

Έτσι νομίζω και γω, ότι αξίζει τον κόπο. Θα το δοκιμάσω. Δεν έχω να χάσω τίποτα.
Παρεπιπτόντως, μήπως ξέρει κανείς ποια γραμματοσειρά είναι αυτή:
http://www.eutypon.gr/eutypon/pdf/e2007-19/e19-a04.pdf

________________________________
 Απο: Παύλος Πόνος <ponospaulos στο gmail.com>
Προς: Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr>
Στάλθηκε: 11:32 μ.μ. Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] Σχετ: Περι Latex

Από θέμα αισθητικής έχω την εντύπωση ότι το latex δεν παίζεται..

Εγώ το κόλλησα όταν πήγα σε ένα συνέδριο της ΙΕΕΕ και υπήρχε ένας τυπάς από Πορτογαλία (με macbook όμως) και είχε κάνει την παρουσίαση του σε latex.
Από τις 10 παρουσιάσεις που είδα μέχρι να έρθει η σειρά μου, ήταν μακράν η πιο όμορφη αισθητικά!

Έτσι και εγώ έκατσα και πέρασα όλη τη διπλωματική μου (κοντά 300 σελίδες) σε latex..

Εγώ θα στο πρότεινα ανεπιφύλαχτα!

Στις 14 Φεβρουαρίου 2013 - 11:17 μ.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε:

Όχι το Μ$office θέλω να το αποφύγω, κάνει δεν κάνει για την δουλειά.
> [...]
>
>Φαίνεται καλή και την προτείνουν πολλοί, κυριώς από τον ακαδημαϊκό, γιατί φημίζεται για τον έλεγχο που έχεις στο έγγραφό σου και την τυπογραφική της καλαισθησία.
>

>________________________________
> Απο: John Proios <john στο snigel.gr>
>Προς: greeklug στο mail.greeklug.gr
>Στάλθηκε: 11:05 μ.μ. Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013
>Θέμα: Re: [Greeklug] Περι Latex
>

>Είναι πολύ ελαφριά και ευέλικτη σε σχέση με και άλλο για την δουλειά που
>την θέλεις και νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή.
>
>Εναλλακτικά θα πρότεινα reportlab, svg με σειρά προτεραιότητας αλλά δεν
 το office.
>Δεν ξέρω τι γίνεται με το M$offfice ;)
>

>Στις 14/02/2013 09:57 μμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:
 αλλάγών και την ανάκτηση τους. Θα προτείνατε Libre Writer αντί της