[Greeklug] Σχετ: Σχετ: Περι Latex

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Παρ 15 Φεβ 2013 19:12:57 EET

Έγραφα την πτυχιακή μου σε Latex, μέχρι που κουράστηκα να βάζω ένα κάρο
/tags για να αλλαζω απο ελληνικα σε αγγλικα, μαθηματικούς τύπους, κώδικα,
εικόνες κλπ... είναι πολύ καλό αν:

στο στήσει κάποιος που ξέρει και σου πει τα κόλπα. Αν και θα έλεγα ότι για
100 σελίδες είναι too much, πιο πολύ έχω δει ερευνητικα papers σε latex.