[Greeklug] Σχετ: Σχετ: Περι Latex

George Vlahavas vlahavas στο gmail.com
Παρ 15 Φεβ 2013 00:44:39 EET

2013/2/14 Leonidas Liakos <leonidas_liakos στο yahoo.gr>:
> Έτσι νομίζω και γω, ότι αξίζει τον κόπο. Θα το δοκιμάσω. Δεν έχω να χάσω
> τίποτα.
> Παρεπιπτόντως, μήπως ξέρει κανείς ποια γραμματοσειρά είναι αυτή:
> http://www.eutypon.gr/eutypon/pdf/e2007-19/e19-a04.pdf

Η γραμματοσειρά είναι η Computer Modern (CM για συντομία). Νομίζω η
μόνη προεγκατεστημένη γραμματοσειρά latex που έχει υποστήριξη
ελληνικών. Η latex χρησιμοποιεί δικά της fonts, όχι τα truetype που
χρησιμοποιείς γενικά στο σύστημά σου. Δεν μιλάω για την xelatex, στην
οποία έχεις όποια truetype γραμματοσειρά θέλεις όπως είπα πριν.