[Greeklug] Ημερίδα σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό

Christos G. Kotzabasis dj.kotza στο gmail.com
Πεμ 14 Φεβ 2013 18:17:43 EET

Καλησπέρα σε όλους.

Ονομάζομαι Χρήστος Κοτζαμπάσης και είμαι μαθητής της Γ' Γυμνασίου. Τον
Νοέμβριο στις εκλογές του σχολείου,βγήκα πρόεδρος 15μελους και οι προτάσεις
που έκανα από εκείνη τη στιγμή,περιείχαν μια ημερίδα σχετικά με το ελεύθερο
λογισμικό. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας,καθώς και από τα άτομα που
συμμετέχουν σε συγκεκριμένες κοινότητες να με εφοδιάσουν με υλικό
(παρουσιάσεις κλπ) στα Ελληνικά. Εκτός αυτού,θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει η
δυνατότητα να προμηθευτούν οι υπόλοιποι μαθητές φυλλάδιο ή κάτι παρόμοιο.

Φιλικά,
Χρήστος