[Greeklug] Ημερίδα σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Πεμ 14 Φεβ 2013 19:42:23 EET

Αγαπητέ Χρήστο,

Καλώς ήλθες στην συντροφιά μας. Για οτιδήποτε θελήσεις έλα από την έδρα του
συλλόγου μας στην Πυλαία. Εκεί θα μιλήσεις με ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν
σε ότι θελήσεις. Μπές στο site www.greeklug.gr και πάρε οδηγίες πώς θα
έρθεις.
Θα σε περιμένουμε να γνωριστούμε
Κάθε Σάββατο ατύπως μαζευόμαστε όλοι σχεδόν και τα λέμε χαλαρά.

Στις 14 Φεβρουαρίου 2013 - 6:17 μ.μ., ο χρήστης Christos G. Kotzabasis <
dj.kotza στο gmail.com> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*