[Greeklug] Αναβαθμίσεις σε Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Πεμ 14 Φεβ 2013 23:41:33 EET

Για τον chromium βλέπω αυτό:
chromium-browser
<http://packages.debian.org/src:chromium-browser>(24.0.1312.68-1)
unstable; urgency=high
Πώς είναι δυνατόν να είναι unstable ένα πακέτο και να κατεβαίνει απ' τη
στιγμή που είναι η διανομή σε frozen κατάσταση;

Υποτίθεται ότι όταν είναι σε frozen κατάσταση αυτά που κατεβάζει είναι μόνο
security updates, σωστά; Και προφανώς όταν βγει το κανονικό release όλα
αυτά σταματάνε;

Στις 14 Φεβρουαρίου 2013 - 1:07 μ.μ., ο χρήστης vangelis mouhtsis <
vangelis στο gnugr.org> έγραψε: