[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Τρί 13 Αυγ 2013 14:40:31 EEST

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

> Είναι χρήσιμο να υπάρχει το apport ώστε να ειδοποιεί για σφάλματα στον
> κώδικα, ώστε αυτά να διορθωθούν. Για παράδειγμα, αν καταρρεύσει το plymouth

Άσχετο, αλλά γιατί υπάρχει και τι εξυπηρετεί το plymouth?

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

>  Κατά το https://wiki.ubuntu.com/Apport διαβάζουμε ότι «Apport is not
> enabled by default in stable releases, even if it is installed. The
> automatic crash interception component of apport is disabled by default in
> stable releases for a number of reasons:...»
> Δηλαδή, ένας τυπικός χρήστης που έχει βάλει μια σταθερή έκδοση του Ubuntu
> δε θα βλέπει μη-μοιραία (non-fatal) μηνύματα σφαλμάτων.

Νομίζω όμως ότι σε αυτές τις περιπτώσεις που έχουμε αναλύσει το θέμα,
μιλάμε για stable releases και απ' ότι φαίνεται τα errors είναι μή-μοιραία
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=25557
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=25064

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

> Εδώ μιλάμε για ελεύθερο λογισμικό, όπου είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχει
> ανάδραση (feedback) κατά την ανάπτυξη του λογισμικού από τους ίδιους τους
> χρήστες, και το λογισμικό δοκιμάζεται με μεγάλη εγκατεστημένη βάση.

Το ζητούμενο για εμένα είναι να δίνεται δυνατότητα επιλογής στον χρήστη και
να μην τοποθετείται σε στεγανά από "κάποιους άλλους"

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

> Το Unity έχει λιγότερα εφέ από αυτά που υποστηρίζει το Compiz (μετά από
> ρύθμιση).

Και τι σημαίνει αυτό;

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

> Ο στόχος με το Unity είναι να υπάρχει ένα καλαίσθητο περιβάλλον που να
> λειτουργεί με επιτάχυνση υλικού ώστε η εμπειρία του τελικού χρήστη να είναι
> η καλύτερη δυνατή.

Το αποτέλεσμα όμως είναι το επιθυμητό;

Στις 13 Αυγούστου 2013 - 11:56 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε:

> Ποια είναι η πηγή σου για τη δημοφιλία του Linux Mint; Στο
> http://stats.wikimedia.org/wikimedia/squids/SquidReportOperatingSystems.htm αναφέρει
> ένα μικρό ποσοστό.

 Εδώ -> http://distrowatch.com/ είναι σταθερά αυξανόμενο εδώ και αρκετό
καιρό πάντως