[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Salih EMIN cerebrux.gr στο gmail.com
Τετ 14 Αυγ 2013 18:56:21 EEST

Ακόμα αυτή η καραμέλα με το Distrowatch ? Είχα κάνει μια έρευνα το 2011
(!!!)  http://cerebrux.net/erevna-pia-ine-i-dimofilesteri-dianomi-linux/
σχετικά
με το φοβερό και τρομερό distrowatch και μάλλον είναι ακόμα επίκαιρο (και
δεν λέει να τελειώσει, όπως και ο μύθος οτι το linux είναι ενα τερματικό
περιβάλλον )
Τουλάχιστον βρε παιδιά μιας και ήμαστε 15-20 έμπειροι νοματαίοι σε αυτή και
σε κάποιες άλλες λίστες ας μην συντηρούμε τους κατα καιρούς μύθους...