[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Δευ 12 Αυγ 2013 00:16:14 EEST

Το πρόβλημα για μένα με την canonical είναι ότι έχει έμμονες ιδέες. Και
για να το εξηγήσω δείτε παρακάτω:

Είσαι η διανομή με το μεγαλύτερο μερίδιο στο linux (ή έστω η πιο
δημοφιλής). θέλεις να χτυπήσεις όσο περισσότερο μπορείς τη microsoft και
καλά κάνεις. Για να το πετύχεις αυτό όμως τι κάνεις; Αναπτύσσεις ένα DE
το οποίο είναι το ίδιο βαρύ με το περιβάλλον των windows.
Άρα, ένας χρήστης των windows που έχει κουραστεί/βαρεθεί με τα θέματα
ασφάλειας/ιών/κτλ, θα πάρει να βάλει τη 13,04. Και ανά 10' θα βλέπει το
apport να του λέει ότι κάτι κατέρρευσε. Είμαι σίγουρος ότι στη 10η φορά
θα ζητήσει από ένα φίλο του να το βάλει ξανά τα windows που είχε. Γιατί
άλλο να έχεις ένα DE(βλέπε unity) και να το αναπτύσσεις παράλληλα με το
gnome2 και όταν ωριμάσεις να το λανσάρεις και άλλο να κάνεις τις δοκιμές
σου στη "live" διανομή. Το 2ο κουράζει τους άπειρους χρήστες ενώ το 1ο
μόνο τα άτομα που κάνουν testing..

Τι θέλω να πω μ' αυτό; Κοιτάμε να τραβήξουμε ένα μερίδιο απ' τα windows,
το κάνουμε με το σωστό τρόπο; Δε λέω να μην πάμε μπροστά αλλά λύσεις
τύπου unity και πολλών εφέ δε δίνουν μία καλή εναλλακτική σε κάποιον που
θέλει να φύγει απ' τα windows. Νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που το
mint έχει τέτοια άνοδο...

Παύλος

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove