[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Σαβ 3 Αυγ 2013 09:37:50 EEST

δεν το είχα τελειώσει ακόμα, όμως το gmail είχε άλλη άποψη...

Τέλος πάντων...

Το θέμα είναι να δουν αυτοί που πρέπει ότι κάνοντας βαρύτερο το ubuntu,
μόνο χάνουν.

Καλή και χρυσή η canonical, όμως η γνώμη μου είναι πως έχει παρουσιάσει
κάποια μελανά σημεία από ένα σημείο και μετά...

Στις 3 Αυγούστου 2013 - 9:34 π.μ., ο χρήστης Petros F <
petrosfreris στο gmail.com> έγραψε: