[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Σαβ 3 Αυγ 2013 09:34:17 EEST

δεν διαφωνώ με αυτό που λες, και στο κάτω κάτω εταιρία είναι και δεν
νοείται να "μπαίνει μέσα" για χάρη του οτιδήποτε και οποιουδήποτε.

Όμως όταν ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα του χρήστη "πάει περίπατο" στο
ελεύθερο λογισμικό, τότε υπάρχει θέμα!

Στις 3 Αυγούστου 2013 - 12:55 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists στο googlemail.com> έγραψε: