[Greeklug] Invitation to connect on LinkedIn

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Πεμ 18 Απρ 2013 13:45:17 EEST

Παιδια σας ζητω συγγνωμη για την ολη αναστατωση. Βλέπετε το LinkedIn
αποφάσισε και έστειλε αυτόματα mail-πρόσκληση σε ολες τις επαφες μου -- με
αποτελεσμα να με στειλουν αλλοι τοσοι mail πισω και να με ρωτανε τι ειναι
αυτο που τους έστειλα, αν είναι ασφαλές να το διαβασουν κλπ.

Προς ένημερωση του admin της λίστας, πρεπει να υπάρχει καποιος τρόπος να
μπλοκάρει τέτοια μυνήματα. Το λεω γιατί το linkedIn εστειλε mail και στην
λιστα του opensuse και το gsoc που ειναι subscribed αλλα και οι 2 μου
επιστρεψανε μυνημα οτι η προσκληση του linkedin εγινε failed και δεν
παραδωθηκε στις εκαστωτε λιστες. Κατι τετοιο πρεπει να γινει και εδω, στην
λιστα του greeklug, γιατι τετοια προβληματα είναι συχνα και γεμιζουν spam
όλους μας.

Πάνος