[Greeklug] Invitation to connect on LinkedIn

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Πεμ 18 Απρ 2013 12:32:48 EEST

2013/4/17 Salih EMIN <cerebrux.gr στο gmail.com>

> Νομίζω έγινε κατα λάθος. Χτες μου έβγαλε για πρώτη φορά το linkdin να
> αποστείλει στις επαφές μου πρόσκληση. Μάλλον και στον Πάνο, αυτό έβγαλε και
> χωρίς να το μελετήσει ιδιαίτερα πάτησε άθελά του "αποστολή".

Συμβαίνει συχνά όταν δίνουμε πρόσβαση στις επαφές μας σε υπηρεσίες όπως
LinkedIn, G+, κτλ να στέλνουν προσκλήσεις σε όλους, ακόμα και σε
διευθύνσεις που αποτελούν λίστες όπως αυτή.

Και χρησιμοποιεί μια αδυναμία του mailman όπου αν ο αποστολέας είναι
εγγεγραμμένη διεύθυνση, τότε τα γράμματα περνούν στη λίστα...
Σε τέτοιες περιπτώσεις το προσπερνάμε και ελπίζουμε να μη φτιαχτούν
δούρειοι ίπποι που να εκμεταλλεύονται αυτήν την αδυναμία.

Σίμος