[Greeklug] Invitation to connect on LinkedIn

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 18 Απρ 2013 14:06:30 EEST

Στις 18/04/2013 01:45 μμ, ο/η Panos Georgiadis έγραψε:
> Παιδια σας ζητω συγγνωμη για την ολη αναστατωση. Βλέπετε το LinkedIn
> αποφάσισε και έστειλε αυτόματα mail-πρόσκληση σε ολες τις επαφες μου
> -- με αποτελεσμα να με στειλουν αλλοι τοσοι mail πισω και να με ρωτανε
> τι ειναι αυτο που τους έστειλα, αν είναι ασφαλές να το διαβασουν κλπ.
Σε ευχαριστώ, μην ανησυχείς δεν έγινε και τίποτα, έκανα απλά μία ερώτηση
μήπως έγινε κατά λάθος.

> Προς ένημερωση του admin της λίστας, πρεπει να υπάρχει καποιος τρόπος
> να μπλοκάρει τέτοια μυνήματα. Το λεω γιατί το linkedIn εστειλε mail
> και στην λιστα του opensuse και το gsoc που ειναι subscribed αλλα και
> οι 2 μου επιστρεψανε μυνημα οτι η προσκληση του linkedin εγινε failed
> και δεν παραδωθηκε στις εκαστωτε λιστες. Κατι τετοιο πρεπει να γινει
> και εδω, στην λιστα του greeklug, γιατι τετοια προβληματα είναι συχνα
> και γεμιζουν spam όλους μας.
Οκ, θα το κοιτάξω το θέμα για να κάνω block παρόμοια μηνύματα.