[Greeklug] Εγκατάσταση Cinnamon σε Debian Wheezy

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 14 Απρ 2013 19:51:46 EEST

Καλησπέρα!

Ponos K. Pavlos
Send from Thunderbird

On 04/13/2013 08:52 PM, John Proios wrote:
> Στις 13/04/2013 06:19 μμ, ο/η Ponos K. Pavlos έγραψε:

> Μα και φυσικά υπάρχει τέτοια δυνατότητα αφού για Linus συζητάμε, αρκεί
> να πειράξεις τον installer http://wiki.debian.org/DebianInstaller

Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορώ να το κάνω αυτό
που λες, το ξέρω ότι μπορεί να γίνει αλλά το θέμα είναι πως...

> Κατέβασε το netinstall http://www.debian.org/CD/netinst/ και κάνε
> εγκατάσταση χωρίς Γραφικό περιβάλλον. Μετά ακολούθησε τις οδηγίες όπως
> έχεις από το link

Το έχω το netinstall από εκεί που λες, δεν ξέρω πως μπορώ να το κάνω να
δουλέψει.