[Greeklug] Εγκατάσταση Cinnamon σε Debian Wheezy

John Proios john στο snigel.gr
Σαβ 13 Απρ 2013 20:52:10 EEST

Στις 13/04/2013 06:19 μμ, ο/η Ponos K. Pavlos έγραψε:
> [...]
> ως γραφικό περιβάλλον.
> Το δοκίμασα σε εικονικό μηχάνημα για 2 βδομάδες στο LMDE και μου άρεσε
> πολύ.
>
> Βρήκα αυτόν τον οδηγό
> http://linuxg.net/how-to-install-cinnamon-on-debian-wheezy/ στο ίντερνετ
> για το πως μπορεί να γίνει εγκατάσταση του γραφικού περιβάλλοντος σε Wheezy
>
> Η ερώτηση μου είναι η εξής:
>
> -Υπάρχει δυνατότητα να μπει το συγκεκριμένο γραφικό περιβάλλον κατά τη
> διαδικασία της εγκατάστασης του συστήματος αντί του gnome 3; Επιλογή για
> kde ή xfce υπάρχει, μπορεί να γίνει το ίδιο για το cinnamon;
Μα και φυσικά υπάρχει τέτοια δυνατότητα αφού για Linus συζητάμε, αρκεί
να πειράξεις τον installer http://wiki.debian.org/DebianInstaller

> -Μπορεί να γίνει εγκατάσταση του συστήματος χωρίς το γραφικό περιβάλλον
> (χωρίς gnome δηλαδή) και μετά με κάποιο τρόπο να βάλω κατευθείαν το
> cinnamon χωρίς να έχω τα πακέτα του gnome 3 στον υπολογιστή μου;
Κατέβασε το netinstall http://www.debian.org/CD/netinst/ και κάνε
εγκατάσταση χωρίς Γραφικό περιβάλλον. Μετά ακολούθησε τις οδηγίες όπως
έχεις από το link