[Greeklug] Εγκατάσταση Cinnamon σε Debian Wheezy

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) eiosifidis στο gmail.com
Σαβ 13 Απρ 2013 22:41:42 EEST

Παύλε, έχω την εντύπωση ότι το cinnamon πατάει επάνω στο gnome 3 (όπως
κάνει και το Unity).

Στις 13/04/2013 06:19 μμ, ο/η Ponos K. Pavlos έγραψε:

--
http://about.me/iosifidis
http://eiosifidis.blogspot.gr

Great leaders don't tell you what to do...
They show you how it's done.