[Greeklug] Εγκατάσταση Cinnamon σε Debian Wheezy

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Σαβ 13 Απρ 2013 18:49:07 EEST

Και πάλι η απορία μου παραμένει για το πως μπορώ να το κάνω αυτό που λες
αφού δεν γνωρίζω τον τρόπο.

Οι επιλογές που έχει είναι αυτές που φαίνονται στην εικόνα που
επισυνάπτεται.

Τι πρέπει να κάνω;

Ponos K. Pavlos
Send from Thunderbird