[Greeklug] Εγκατάσταση Cinnamon σε Debian Wheezy

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Σαβ 13 Απρ 2013 18:19:15 EEST

Καλησπέρα σε όλους!

Ψάχνω να κάνω καινούργια εγκατάσταση του Debian Wheezy αλλά επειδή δεν
θέλω (και δεν με πολύ-βολεύει) το gnome 3 θα ήθελα να βάλω το cinnamon
ως γραφικό περιβάλλον.
Το δοκίμασα σε εικονικό μηχάνημα για 2 βδομάδες στο LMDE και μου άρεσε πολύ.

Βρήκα αυτόν τον οδηγό
http://linuxg.net/how-to-install-cinnamon-on-debian-wheezy/ στο ίντερνετ
για το πως μπορεί να γίνει εγκατάσταση του γραφικού περιβάλλοντος σε Wheezy

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

-Υπάρχει δυνατότητα να μπει το συγκεκριμένο γραφικό περιβάλλον κατά τη
διαδικασία της εγκατάστασης του συστήματος αντί του gnome 3; Επιλογή για
kde ή xfce υπάρχει, μπορεί να γίνει το ίδιο για το cinnamon;
-Μπορεί να γίνει εγκατάσταση του συστήματος χωρίς το γραφικό περιβάλλον
(χωρίς gnome δηλαδή) και μετά με κάποιο τρόπο να βάλω κατευθείαν το
cinnamon χωρίς να έχω τα πακέτα του gnome 3 στον υπολογιστή μου;

Ο λόγος που θέλω να κάνω κάτι τέτοιο είναι γιατί υπάρχουν πολλά πακέτα
που θα είναι duplicate αν υπάρχουν και τα δύο γραφικά περιβάλλοντα και
αυτό θέλω να το αποφύγω γιατί θέλω το σύστημα μου όσο πιο καθαρό γίνεται.

Καμία ιδέα υπάρχει επ' αυτού;

--
Ponos K. Pavlos
Send from Thunderbird