[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 21:56:18 EET

Στις 24/12/2012 09:24 μμ, ο/η Παύλος Πόνος έγραψε:
> H κάρτα γραφικών μου είναι Radeon HD 5400/6300 Series
>
> Ακολούθησα απ το http://wiki.debian.org/AtiHowTo
αυτός ο οδηγος είναι ο ανοικτος ,δες το κλειστο
http://wiki.debian.org/ATIProprietary

οδηγίες για να έχω λίγο
> καλύτερα γραφικά αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τίποτα.. Δοκίμασα και το
> xfce αλλά δεν εμφανίζεται τίποτα καλά από θέμα γραφικών...
>
> Επειδή με μπέρδεψες, αυτή τη στιγμή testing=wheezy, σωστά;
την στιγμη που μιλαμε το wheezy ειναι σε κατασταση freeze δηλαδή κατα
τον Μάρτιο θα γινει release το .[1]

Λέω όταν τον Μάρτιο γίνει release το wheezy άμα θες να παραμείνεις σε
testing πρέπει να αλλάξεις τις πηγές σου στο /etc/apt/sources.list απο
wheezy σε jessie

[1]Το wheezy με το sid (=unstable branch ) εχουν πανω κάτω τα ίδια πακέτα
ενταξει μερικα πακέτα ειναι πιο ενημερωμένα . Αλλά τα μεγάλα προτζεκτ
οπως είναι gnome / kde / xfce είναι σχετικα πίσω