[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 22:06:11 EET

Πέρασα τον κλειστό οδηγό της ATI και λύθηκε το πρόβλημα!

Mε το gnome3 δεν έχω πρόβλημα, το shell το βλέπω κανονικά.. Θέλω να κάνω να
δουλέψει το gnome-panel αλλά δεν μπορώ. Τουλάχιστον σωστά..
Το δεξί κλικ δεν πιάνει στην επιφάνεια εργασίας, το εικονίδιο με την
εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας δεν φαίνεται.. Αυτά πως μπορώ να τα
εμφανίσω;
Μήπως έχω εγκαταστήσει κάτι λάθος από πακέτα;

Εγώ δε θέλω να παραμείνω σε testing, αν δεν αλλάξω τίποτα στα sources, τότε
περνάω στη release 1, σωστά;

Στις 24 Δεκεμβρίου 2012 9:56 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε: