[Greeklug] Εμπειρίες από Debian 7

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 24 Δεκ 2012 21:24:55 EET

H κάρτα γραφικών μου είναι Radeon HD 5400/6300 Series

Ακολούθησα απ το http://wiki.debian.org/AtiHowTo οδηγίες για να έχω λίγο
καλύτερα γραφικά αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τίποτα.. Δοκίμασα και το xfce
αλλά δεν εμφανίζεται τίποτα καλά από θέμα γραφικών...

Επειδή με μπέρδεψες, αυτή τη στιγμή testing=wheezy, σωστά;

Στις 24 Δεκεμβρίου 2012 9:14 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleagkou στο gmail.com> έγραψε: